Výprava Dubník II

Výprava jazero Dubník II pri Nových Zámkoch

Jazero Dubník II bolo pre mňa veľkou neznámou, o jazere neexistuje žiadna oficiálna stránka, dalo sa nájsť pár záberov na ich facebookovej stránke a pár videí na kanály youtube. Inak nič, rezerváciu sme urobili telefonicky a tešili sme sa ako malé deti na toto jazero.

Prvý deň výpravy

Na jazero vyrážame okolo poludnia, v piatok. Po naložení všetkých vecí: člnu prútov, bivaku, spacáku, stojanu na prúty, oblečenia atď. vyrážam za kamarátom rybárom. Po naložení jeho vecí vyrážame asi na dvojhodinovú cestu. Po dorazení do obce Dubník, voláme správcovy aby nás navigoval na jazero.

Po dorazení na jazero a obhliadke lovného miesta, rozkladáme stojany, podberáky, bivak, spúšťame na vodu čln. Každý z nás chytá na tri prúty a po porade sme sa dohodli že každý z nás dva prúty vyvezie na protiľahlí breh cca 200m a jeden prút nahodíme na vzdialenosť cca 100m. Po vyznačení lovných miest bójkami sa usádzame a čakáme na prvé zábery. Počasie je takmer bez vetra a je teplo.

Prý záber prichádza cca. o 2:00 ráno je to kapor má asi 5kg, tešíme sa, prišie z bližšej bójky. Nahadzujem naspäť udicu do vody, vítaznou nástrahou sa stáva Red One od Starbaits. Do rána už nič preväzujeme nástrahy v mojom prípade je to na jednej udici Tandem Baits Indiana Hot Spice na ďalších dvoch Red One od Starbaits a zakrmujeme

Druhý deň výpravy

Od rána máme prúty nahodené vo vode a je neskutočné teplo, za celý deň žiaden záber, ani náznak. Skúšame Zig Rig, zavesujem na metrovú montáž guličky Zig Baits od Tandem Baits, bez úspechu. Poobede sa začne venovať gulášu, keď že na večer majú doraziť ďalší dvaja výpravy a tý budú zaiste hľadný

Je večer, tým je kompletný sme celý deň bez záberu nedarí sa. O 20:00 pozriem na oblohu a sledujem blížiaci sa front. No tak toto nás môže zachrániť, pomyslel som si a začneme schovávať veci do stanu, upevňovať volne ležiace rybárske príslušenstvo. O desiate je front nad nami, blíska sa hrmí, začalo fúkať a teplota klesla o 10 stupňov. O 11:00 ryby, hurá oplatilo sa čakať, ale hlavne front, zmena počasia nám pomohla. Do rána chytíme ďalšie ryby, všetko kapry okolo 6kg.

Tretí, posledný deň výpravy

Zmena počasia rozhýbala ryby, zrazu máme rybu každú pol hodinu. Najviac a najlepšie funguje nástraha Probiotik Red One od Starbaits je to náš favorit

Záver

Jazero Dubník II pri Nových Zámkoch zanechalo na mňa skvelý dojem. Je to krásne, dostatočne veľké jazero. Lovné miesta sú od seba dostatočne vzdialené, rybári nie sú navzájom rušený. Rybačka je to ťažká, jezero je predsa len divoké, ryby majú dostatok prírodnej nástrahy. Ak chce rybár chytiť peknú rybu a dosiahnuť čo najviac záberov, musí vyvážať na protiľahlú stranu.

Záverom by som chcel poďakovať svojím kamarátom za skvelú rybačku a príjemné chvíle strávené na tomto jazere Dubník II pri Nových Zámkoch

Autor: Silvester Bódiš

Táto stránka používa cookies. Viac info