Ako mám tovar reklamovať?

Záručná reklamácia tovaru

Tovar ktorý sa poškodil alebo pokazil z nie Vašej viny je potrebné zaslať na našu adresu. Tovar môžete priniesť osobne na našu prevádzku, alebo zaslať kuriérom, poštou. V tom to prípade sa poštovné neúčtuje.

Mimozáručná a pozáručná reklamácia tovaru

Následne bude tovar preskúmaný a začne sa jeho reklamačné konanie. V prípade opdstatnenej reklamácie závady, bude závada odstránená v rámci záruky. V prípade že pôjde o pozáručnú opravu, alebo o opravu závady na ktorú sa záruka nevzťahuje oprava bude spoplatnená. Zákazník bude telefonicky a mailom informovaný o výške sumy za opravu. Tovar následne pošleme kuriérom. Prepravné náklady v tomto prípade budú účtované, podľa aktuálnej ceny dopravy.

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie