Kedy tovar doručíme?

Ihneď po po prijatí objednávky preverujeme či daný tovar je ihneď skladom, alebo či ho je potrebné naskladniť z externého skladu. Po preverení stavu zásoby posielame zákazníkovy informačný e-mail: Váš status sa zmenil "Objednávka sa vybavuje". Znamená to že tovar je dostupný a pripravuje sa na expedíciu. V deň expedície tovaru posielame zákazníkovy informačný mail, že bol tovar odovzadaný kuriérovy. Mail obsahuje informácie o výške dobierky a číslo balíka.

 

Ak je objednávka zaslaná do 12:00, tovar ktorý je priamo skladom, zvyčajne ešte v deň prijatí objednávky vyskladňujeme. Tovar tak dostanete zhruba do 24 hodín od poslania objednávky. V prípade že tovar je na externom sklade, proces vyskladnenia sa predĺži o jeden ďeň.

Dostupnosť tovaru, ktorá je zobrazená na našom e-shope je prepojená s externým skladom. Nemalo by sa stávať že zákazník si objedná niečo čo je vyradené z predaja, alebo čo dlhodobo nie je skladom.

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie